Diensten

Commercieel management

Met het commercieel management zorgen we ervoor dat het vastgoed strategisch op een juiste manier wordt aangeboden en dat de relatie met de afnemers zorgvuldig in stand gehouden wordt.

Hopmans Groep Commercieel Management Vastgoed
Hopmans Groep Commercieel Management Vastgoed

Diensten overzicht

Bemiddeling

Verhuurbemiddeling woonruimte

Voor verschillende soorten vastgoedeigenaren verzorgen wij de verhuurbemiddeling. Van losse studio’s tot complete wooncomplexen.

Verhuurbemiddeling bedrijfsruimte

Binnen de Hopmans Groep hebben wij consultants die gespecialiseerd zijn in de verhuur van Bedrijfsonroerend Goed (BOG). Van losse units voor ZZP’ers tot volledige bedrijfsterreinen voor logistieke bedrijven.

Verhuurbemiddeling opslag

In sommige situaties kan het zijn dat u tijdelijk of voor lange termijn extra opslagruimte nodig heeft. Voor zowel particulieren als zakelijke opslagruimten bieden wij verschillende mogelijkheden. Bekijk ons aanbod wanneer u opzoek bent naar een garagebox of compleet magazijn. En alles daartussen.

Verhuurbemiddeling parkeerplaats

Met regelmaat komen er parkeerplekken op gewilde locaties vrij. Dit kan een centrumlocatie zijn, maar ook in een parkeerkelder van een wooncomplex of garagebox.

Verkoopbemiddeling woonruimte

Met Hopmans Breemaat Makelaardij heeft de De Hopmans Groep een vastgoedmerk dat gespecialiseerd is in de aan- en verkoop van woonruimte. Wij bieden verkoopbemiddeling is verschillende vormen die afgestemd worden op uw wensen.

Verkoopbemiddeling bedrijfsruimte

De verkoop van een bedrijfsruimte kent net weer andere uitgangspunten dan een particuliere woonruimte. Onze kennis en ervaring op gebied van bedrijfsruimte geeft u de zekerheid dat u niet voor verrassingen komt te staan. En dat gaat niet alleen over de prijs.

Begeleiding

Zodra het pand op de markt is gebracht begeleiden we u in de vervolgstappen zoals bezichtigingen, onderhandelingen, contracten en het beheer.

Bezichtigingen

We zorgen dat iedereen die reageert op het pand een eerlijke en dezelfde kans krijgt om te huren of te kopen. Afhankelijk van de belangstelling plannen we meerdere momenten in om de geïnteresseerden een goede indruk te geven van het pand. Wij zullen hier altijd bij aanwezig zijn om eventuele vragen te beantwoorden.

Onderhandelingen

Bij interesse van een potentiële huurder of koper zullen we namens u de eerste onderhandelingen voeren. In deze fase doen wij een belangrijke screening van de kandidaten om te voorkomen dat we in gesprek gaan met mensen die niet voldoen aan het opgestelde profiel. Wij weten van u wat de kaders zijn waarbinnen u denkt en wij zorgen voor een eerste selectie van de geïnteresseerden. Elke serieus bod leggen we aan u voor zodat u altijd zelf de controle heeft met wie we verder kunnen.

Contracten

Zodra er een overeenstemming is bereikt met een potentiële huurder of koper dan zorgen we voor het papierwerk. De details van de overeenkomst worden in een concept contract opgesteld en aan u voorgelegd. Bij akkoord sturen we het contract ter ondertekening op naar de andere partij. Op die manier ligt alles wat we afspreken vast en kan het formeel worden afgehandeld. Bij verhuur is dat de ondertekening van het huurcontract, bij verkoop is dat de overdracht bij de notaris.

Beheer

Bij een nieuwe huurder houdt het natuurlijk niet op. Wij zijn erin gespecialiseerd om vastgoed volledig te beheren. Wij kunnen voor u het technische -en administratieve beheer uitvoeren zodat u iedere maand de huur ontvangt en wij het onderhoud en administratie verzorgen. Kijk voor de details over de soorten beheer op de betreffende pagina’s.

Aankoopbegeleiding

Wanneer u van plan bent om een woning of bedrijfsmatig pand aan te kopen, is het belangrijk om te weten hoe dit proces verloopt. Wij hebben de kennis en ervaring van deze processen en kunnen u begeleiden in deze spannende aangelegenheid. Dit doen we voor particulieren en zakelijke opdrachtgevers.

Waardebepaling

Waardebepaling woonruimte

Voor het bepalen van de marktwaarde van een woonruimte zijn er tal van online tools. Echter gaan deze uit van algemene informatie en dat is precies waarom deze waardes vaak onbetrouwbaar zijn en een verkeerd beeld geven. Wij kunnen voor u een onderbouwde waardebepaling maken. Dan weet u echt wat de waarde is van uw woonruimte.

Waardebepaling bedrijfsonroerendgoed

Het kan voor u waardevol zijn om te weten wat het pand waard is. Dit kan bijvoorbeeld meespelen of u blijft waar u zit of dat u overweegt om te verhuizen. Wij kunnen voor u een waardebepaling maken waarmee we onder andere rekening houden met de lokale marktomstandigheden.

Taxatie

Een taxatie is een officieel document dat verder uitgewerkt is dan een waardebepaling. Wij kunnen voor u een taxatie laten uitvoeren door één van onze partners. Deze kunt u gebruiken bij de aanvraag van een hypotheek, Belastingdienst of verzekeraar. De taxaties zijn voorzien van het NWWI-keurmerk.

Presentatie vastgoed

Om het pand of de ruimte in de markt te zetten zorgen we voor een professionele en complete presentatie. Er worden kwalitatieve foto’s gemaakt die een realistische inschatting geven, er is een complete beschrijving en een gedetailleerde specificatie van het object. Met die informatie brengen we het pand onder de aandacht bij potentiële huurders of kopers. Hiervoor maken we gebruik van online platformen zoals:

  • Website van Hopmans Wonen en FlexStay
  • Funda en Pararius
  • Advertenties op social media zoals Facebook, Instagram en LinkedIn
  • Offline advertenties

Adviesgesprek

Wat is uw vastgoed vraagstuk?

Vertel ons wat u belangrijk vindt en we vinden samen een passende oplossing voor uw vastgoed.

Hopmans Groep Woning Bergen op Zoom
Hopmans Groep Woning Bergen op Zoom
Scroll naar boven